Kompiuterinės grafikos sąvoka gyvuoja jau daugiau kaip penkiasdešimt metų, tačiau tikrai ne kiekvienas galėtų paaiškinti, kas tiksliai tai yra. Galbūt pas tuos, kurie rečiau susiduria su dabartinėmis kompiuterinėmis galimybėmis, kompiuterinės grafikos terminas žodyne ir neatsiras, tačiau mokėti paaiškinti, kas tai yra ir žinoti pagrindines jos rūšis, jau būtų privalumas.
Kalbant paprastais žodžiais, kompiuterinė grafika iš esmės yra veiksmas, kurio metu kompiuterio pagalba yra sukuriamas tam tikras vaizdas, kuris atkuria realų pasaulį. Naudojami įvairūs grafiniai elementai leidžia sukurti skirtingo tikslumo vaizdinius, kurie vėliau gali būti naudojami ir kitose srityse – animacijoje ar tam tikrų pavyzdinių modelių kūrime.
Yra dvi šios grafikos rūšys – dvimatė (2D) ir trimatė (3D). Pastebėti jų skirtumus būtų visiškai nesudėtinga net ir tam, kuris prieš tai nebuvo susidūręs su visomis šiomis sąvokomis, kadangi trimatė grafika atvaizduoja bene identiškus vaizdus kaip ir realiame pasaulyje, tuo tarpu dvimatė apsiriboja pikseliais arba vektoriais.
Trimatės kompiuterinės grafikos elementai kartais stebina savo tikslumu – jeigu profesionalas savo darbe naudoja profesionalias programas, kartais galima suklysti sprendžiant, ar matomas vaizdas yra tikras, ar vis dėl to tik brėžinys. Tokia technika dabar naudojama praktiškai visur: ją galima rasti ir kompiuteriniuose žaidimuose, ir medicinoje, o architektūriniai brėžiniai jau būtų nebeįsivaizduojami be trimatėje erdvėje išsidėsčiusių vaizdinių.
Kompiuterinė grafika ir jos elementai vis dar sparčiai tobulėja – jau dabar kuriami ir trimačiai spausdintuvai, todėl tikėtina, jog ateityje ši sritis mus nustebins ir dar didesniais išradimais, kurie dar labiau apjungs virtualų pasaulį ir mums įprastą kasdienybę. Apie viso to pasekmes kalbėti dar kol kas per anksti, todėl belieka sekti naujienas ir tikėtis, jog būsime vieni pirmųjų, kurie jas išbandys.