Šiais laikais daugelis žmonių kuria savo verslus, atsidaro įmones ir stengiasi pritraukti kuo daugiau klientų pirkti paslaugas ar prekes bei sugrįžti vėl. Yra verslininkų, kurie supranta, kaip pritraukti žmones ir pelnyti jų simpatijas, tačiau kartais vien būti fainais neužtenka. Versle galioja ir kitos taisyklės – parodyti savo paslaugą plačiajam pasauliui. Tačiau, kaip tai padaryti?
Kaip pritraukti vartotojus?
Pirmiausia, norint, kad lankytojas pirktų iš jūsų, reikia, jog jis apie jus žinotų. Įkūrus verslą neužtenka jo vystyti po truputį ir tikėtis, kad žmonės perduos apie jį vienas kitam ir pradės pirkti. Reikia į rinką ateitį užtikrintam ir įdėti daug pastangų. Jeigu jūs esate įmonė, kuri teikia kažkokias paslaugas ir jums reikalingi pastovūs, nuolatiniais klientai – susiraskite juos.
Klientų pritraukimas telefonu
Tai galite daryti patys arba kreiptis į profesionalus. Jeigu planuojate klientus pritraukti patys, galite dalyvauti įvairiuose verslo susitikimuose, renginiuose ar vakarienėse. Tačiau tai užima daug laiko ir tikrai negarantuoja sėkmės. Vienas iš būdų greitai gauti gerų klientų – samdyti telemarketingo paslaugas teikiančią įmonę. Telemarketingo paslaugos šiais laikais yra pasirenkamos daugelio įmonių, kurioms reikia šilto kontaktu su galbūt būsimais klientais. Telemarketingas yra atliekamas telefonu, kai pardavėjai skambina potencialiems klientams už pačią įmonę ir stengiasi suorganizuoti šiltą skambutį ar susitikimą. Telemarketingo įmonę apsimoka samdyti tais atvejais, kai esate susitvarkę savo interneto svetainę, tiksliai žinote kokią paslaugą siūlote ir žinote, kokie jūsų privalumai.
Klientų pritraukimas internetu
Norėdami pritraukti klientus internetu, turite būti jame matomi. Jeigu jūs parduodate kažkokias prekes, pasistenkite pralenkti savo konkurentus. Tai galite padaryti susitvarkę svetainę pagal „Google“ reikalavimus. Pasirūpinkite, kad svetainės dizainas būtų tinkamas, kad būtų tinkami aprašymai, sakantys kokias prekes parduodate, įkelkite geros kokybės nuotraukas, pirkite reklamą ir būkite matomi.
Išnaudokite visas interneto teikiamas galimybes. Klientų pritraukti virtualioje erdvėje galite ne tik tinkamai susitvarkę svetainę, bet ir padirbėję su savo socialiniais tinklais. Šiuo metu žmonių yra pamėgti Facebook ir Instagram, kuriuos vartotojai seka jiems patinkančiais įmones, dalinasi įvairiais konkursais, nuotraukomis ir net užsisako prekes.
Galite pasinaudoti ir remarketingu. Remarketingu dažniausiai naudojasi įvairias prekes parduodančios įmonės. Kai norima pritraukti buvusį klientą grįžti ir įsigyti paslaugą ar prekę dar kartą. Pavyzdžiui, jeigu žmogus perka kažkokią prekę internetu jūsų svetainėje ir ją palikęs toliau naršo internete, kiekvieną kartą šiam pirkėjui yra išmetama reklama, primenanti apie jūsų įmonę ar įsigytą produktą. Taip potencialus vartotojas skatinamas dar kartą įsigyti prekę toje pačioje svetainėje.
Kad ir kokį klientų pritraukimo būdą pasirinksite, svarbiausia, kad jis liktų patenkintas. Jeigu jums reikia klientų, su kuriais ruošiatės dirbti nuolat, samdykite telemarketingo paslaugas teikiančią įmonę, o jeigu parduodate prekes ir norite, kad pirkėjas sugrįžtų, rinkitės įvairias gudrybes internete.