Efektyvūs bendravimo įgūdžiai yra raktas į jūsų verslo sėkmę, tačiau ar pastebėjote, kiek įprastų kasdienių bendravimo su klientais ir partneriais būdų gali labai reklamuoti jūsų verslą ar prekės ženklą? Galbūt jau naudojate daugumą jų – ar ką tik išnaudojote visą jų potencialą? O gal pats laikas investuoti į nenaudojamą įrankį ir pažiūrėti, kokią grąžą jis atneš jūsų verslui.
Tai paslauga, kurią teikiate kiekvienam klientui ar partneriui
Beveik kasdien negalvodami kam nors įteikiame vizitines korteles. Greičiausiai tai, ką jie gauna iš kitų žmonių, užpildė jūsų stalą ar piniginę – visų formų, spalvų ir dydžių. Visi žinome, kad vizitinė kortelė yra būtinybė, bet ar norime žinoti, koks tai puikus rinkodaros kanalas? Laikas pradėti į vizitines korteles žiūrėti kaip į geriausią galimybę reklamuoti save ar savo verslą tikslinei auditorijai. Iš tiesų – vizitinę kortelę galima įvardinti kaip vieną galingiausią ir vertingiausią verslo įrankių. Priklausomai nuo jūsų verslo rūšies, ji gali būti vertingesnė net už kompiuterį. Jūsų vizitinė kortelė atlieka daugybę užduočių – tai jūsų verslo įvaizdžio atspindys. Ją gavusiam asmeniui, ji ilgam palieka prisiminimą apie jūsų susitikimą. Vizitinės kortelės dažnai perduodamos iš vieno asmens kitam, rekomenduojant jūsų teikiamą paslaugą ar produktą. Nesvarbu ar jūsų verslas ką tik įkurtas, ar valdote nedidelį verslą dirbdami iš namų – kol neturėsite vizitinės kortelės – nebūsite verslininkai. Vizitinę kortelę turėti privaloma.
Kaip susikurti išskirtinę vizitinę kortelę ir išnaudoti visą jos potencialą?
Pagalvokite apie savo vizitinės kortelės paskirtį. Žinoma, joje turi būti rodomi jūsų kontaktai, tačiau kortelė, kuri gali padaryti daugiau, yra naudingesnė nei įprasta kortelė su telefono numeriu ir vardu. Galbūt jūsų korteles galima paversti knygomis, renginių bilietais, užrašais, lipdukais, kalendoriais, nuolaidų kortelėmis? Jei žmonės apie tai kalba, jūsų tikslas pasiektas, nes jūsų verslas tapo pokalbio dalimi. Be to, žmonės yra linkę pasilikti tokias vizitines korteles. Kokį įvaizdį norite perteikti savo klientams ar partneriams? Stenkitės susirinkti vizitinių kortelių iš savo konkurentų. Išdėliokite jas priešais save ir palyginkite su savosiomis. Ką jų kortelės sako apie jų verslą? Ką jūsų kortelė pasakoja apie jūsiškį? Kokius jie naudoja šriftus? Kokios spalvos užrašai? Ant kokio popieriaus atspausdinta kortelė? Pasirinktoje spaustuvėje pasitarkite, kokias vizitines kortelės jiems teko gaminti panašiems į jūsų verslams? Išanalizavę savo konkurentų korteles ir nusprendė kokį įvaizdį norite perteikti – lengvai perspjausite savo konkurentus.
Pridėkite QR kodą arba SKU prie savo vizitinės kortelės
Pridėkite QR kodą arba SKU prie savo vizitinės kortelės ir kiekvieną kartą pateikdami juos, kad patikrintumėte savo svetainės srautą, gavėjams suteikite premijų, pvz., nuolaidų ar kuponų. Tokiu būdu galite stebėti, kaip jūsų kortelė motyvuoja žmones imtis veiksmų. Jei išgalvotas dizainas ir paskatos neveikia, visada galite išbandyti kitą. Nustebinkite žmones – vizitinėje kortelėje parašykite įdomų faktą. Pagalvokite, kaip smagu tai tinka jūsų verslo skyriui. Pavyzdžiui: „Didesnė tikimybė išgyventi lėktuvo katastrofą, nei spustelėti reklamjuostę.“ Tai gali paskatinti diskusijas apie naujus rinkodaros kanalus ir strategijas su verslo savininkais, kurie yra nusivylę esamais rinkodaros sprendimais. Bendraukite su žmonėmis, kurie gaus jūsų vizitinę kortelę, pramogaukite juos, o jūsų verslas išsiskirs. ir kiekvieną kartą pateikdami juos, kad patikrintumėte savo svetainės srautą, gavėjams suteikite premijų, pvz., nuolaidų ar kuponų.
Nustebinkite žmones – vizitinėje kortelėje parašykite įdomų faktą. Pagalvokite, kaip smagu tai tinka jūsų verslo skyriui. Pavyzdžiui: „Didesnė tikimybė išgyventi lėktuvo katastrofą, nei spustelėti reklamjuostę.“ Tai gali paskatinti diskusijas apie naujus rinkodaros kanalus ir strategijas su verslo savininkais, kurie yra nusivylę esamais rinkodaros sprendimais. Bendraukite su žmonėmis, kurie gaus jūsų vizitinę kortelę, pramogaukite juos, o jūsų verslas išsiskirs.