Vartotojams nusipirkus kompiuterį antivirusine programa jame jau būna pasirūpinta, todėl dažniausiai dėl to jiems sukti galvos nereik. Bet juk praėjus tam tikram laiko tarpui kompiuterio apsauga pasirūpinti visgi reik, tuomet ieškoma, kurią pasirinkti. Neretai pasirinkimo kriterijumi tampa pažįstamo žmogaus rekomendacija, o dar dažniau programos populiarumas. Kuriai antivirusinei nusišypsojo laimė šiais metais pakliūvant į pačių pačiausių viršūnę?
Kad ir kaip bebūtų keista, šį titulą nusigriebė „Microsoft Security Essentials “, kuri saugumu nėra labai pasižyminti. Didžiausią rinkos dalį užėmusi antivirusinė šiuo metu turi 15,3 procentų visų naudotojų. Į trejetuko gretas pavyko patekti ir „Avast! Free Antivirus“ bei viena geriausių antivirusinių programų pozicijose besilaikanti „Avira Free Antivirus“. Taip pat ataskaitoje pateikiami ne tik duomenys apie populiarumą, bet ir informacija apie programų atnaujinimą. Daugumos jų atnaujinimus vartotojai gauna bent kartą per savaitę. Net 94 procentai besinaudojančių „Microsoft“ teikiamomis apsaugos paslaugomis ir 81 procentas „avast! Free Antivirus“ vartotojų yra patenkinti atnaujinimų dažnumu. Visai kitokia situacija yra su „AVG AntiVirus“ programa, atliktos apklausos tyrimai parodė, jog beveik 40 procentų vartotojų nekyla įtarimų dėl net pora mėnesių neatsinaujinančios programos.
Visgi, renkantis antivirusinę, ko gero, nereikėtų pasikliauti vien tik populiarumo rodikliais ir nepulti stačia galva ją pasirenkant , nes niekada nežinai, ar populiarumas yra tolygus jos šimtaprocentiniam patikimumui.